“Alhamdulillah, saya telah disahkan hamil enam minggu. Ketika memaklumkan berita gembira ini kepada suami, Apex ketika itu berada di Australia. Dia berasa cukup teruja dan gembira malah turut mengalami ‘morning sickness’ seperti saya."Tahniah buat pasangan Khairul Fahmi Che Mat aka Apex dan Leuniey. Leuniey memaklumkan dia dah mengandung 6mingu. Nampaknya rezeki mereka memang murah :). sebulan lepas apex baru ja membuka perniagaan coffee shop sekarang dah nak bergelar bapa. Alhamdulillah.
Memaparkan catatan dengan label LEUNIEY. Papar semua catatan
Rabu, 19 Jun 2013
KHAIRUL FAHMI BAKAL BERGELAR BAPA
Jumaat, 31 Mei 2013
LEUNIEY ISTERI APEX KINI BERHIJAB
Mula-mula susah juga nak sesuaikan diri dengan bertudung setiap masa apabila di luar, yelah dengan cauca yang agak panas dan sebagainya. Lama kelamaan selepas belajar bagaimana hendak bertudung, saya pun kini sudah semakin selesa dan tenang dengan penghijarahan ini
ITULAH YANG LEUNIEY CAKAP SEMASA MULA2 NAK BERHIJAB. TAPI BERKAT SOKONGAN FAMILY DAN DOKONGAN DARI SUAMI SENDIRI APEX, LEUNIEY SEKARANG DAH SELESA NGAN IMEJ BERTUDUNG.
DENGAR CERITA LEUNIEY DAN APEX BAKAL MELAKUKAN IBADAT UMRAH PADA RAMADHAN NIE. BAGUS LAH LEUNIEY NIE SEBAB NAK UMRAH DIA BERHIJRAH UNTUK BERTUDUNG. HARAP ALLAH S.W.T MEMBERI PERTUNJUK KEPADA HAMBA NYA AMIN.
Langgan:
Catatan (Atom)