Memaparkan catatan dengan label KHAIRUL FAHMI CHE MAT. Papar semua catatan
Rabu, 19 Jun 2013

KHAIRUL FAHMI BAKAL BERGELAR BAPA

 
“Alhamdulillah, saya telah disahkan hamil enam minggu. Ketika memaklumkan berita gembira ini kepada suami, Apex ketika itu berada di Australia. Dia berasa cukup teruja dan gembira malah turut mengalami ‘morning sickness’ seperti saya."
 Tahniah buat pasangan Khairul Fahmi Che Mat aka Apex dan Leuniey. Leuniey memaklumkan dia dah mengandung 6mingu. Nampaknya rezeki mereka memang murah :). sebulan lepas apex baru ja membuka perniagaan coffee shop sekarang dah nak bergelar bapa. Alhamdulillah.


Jumaat, 31 Mei 2013

LEUNIEY ISTERI APEX KINI BERHIJAB

leuniey natasha bertudung

SIAPA TAK KENAL DENGAN NUR LEUNIEY NATASHA @ LEUNIEY ISTER KEPADA PENJAGA GAWANG GOL KELANTAN DAN HARIMAU MALAYSIA, KHAIRUL FAHMI CHE MAT ATAU APEX. KINI LEUNIEY TAMPIL LEBIH MANIS SELEPAS MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK BERHIJRAH DENGAN BERHIJAB ATAU BERTUDUNG.

Leuniey  Kini Berhijab, Bakal Kerjakan Umrah Dengan Apex

Mula-mula susah juga nak sesuaikan diri dengan bertudung setiap masa apabila di luar, yelah dengan cauca yang agak panas dan sebagainya. Lama kelamaan selepas belajar bagaimana hendak bertudung, saya pun kini sudah semakin selesa dan tenang dengan penghijarahan ini

ITULAH YANG LEUNIEY CAKAP SEMASA MULA2 NAK BERHIJAB. TAPI BERKAT SOKONGAN FAMILY DAN DOKONGAN DARI SUAMI SENDIRI APEX, LEUNIEY SEKARANG DAH SELESA NGAN IMEJ BERTUDUNG.

DENGAR CERITA LEUNIEY DAN APEX BAKAL MELAKUKAN IBADAT UMRAH PADA RAMADHAN NIE. BAGUS LAH LEUNIEY NIE SEBAB NAK UMRAH DIA BERHIJRAH UNTUK BERTUDUNG. HARAP ALLAH S.W.T MEMBERI PERTUNJUK KEPADA HAMBA NYA AMIN.

APEX @ KHAIRUL FAHMI BUKA PLAYER'S CAFE DI WANGSA MAJU


KHAIRUL FAHMI CHE MAT ATAU LEBIH MESRA DIPANGGIL APEK OLEH PEMINAT BOLA SEPAK MALAYSIA. KINI MELANGKAH SETAPAK LAGI BILA MEMBUKA PERNIAGAAN BERKONSEPKAN CAFE YANG MENYEDIAKAN PELBAGAI JENIS KOPI YANG DI RUMUS SECARA KHAS. PLAYER'S CAFE MENYEDIAKAN MAKANAN RINGAN SEPERTI CAFE2 LAIN SEPERTI KEK DAN MAKANAN RINGAN.

PLAYER'S CAFE BUKAN LAH MILIK APEK SEORANG SAJA TAPI BEREMPAT IAITU FAIRUL IRWAN, IZHAM TARMI (SKUAD HARIMAU MUDA) SERTA ZAMIR SELAMAT. MENGIKUT APEK DIA DAN KAWAN2 NYA SUKA MINUM KOPI. SEBAB TUE DIORANG PLANING NAK BUKA PLAYER'S CAFE.

Foto

PLAYER'S CAFE NIE TERLETAK DI D'WANGSA, WANGSA MAJU. BAGUS GAK KAN DIORANG NIE MUDA2 DAH FIKIR MASA DEPAN YERLA SAMPAI BILA NAK LARI ATAS PADANG BOLA. PLAYER'S CAFE NIE DIA BUKA SETIAP HARI BERMULA 11PAGI SEHINGGA 12 TGH MALAM. SAPA2 YANG SUKA SANTAI MINUM KOPI SAMBIL BACA NOVEL TU SURE SUKA KAN. PADA PERASMIAN PLAYER'S CAFE LEUNIEY ISTERI APEK TAMPIL DENGAN IMEJ BERTUDUNG AHAD LALU. BAGUS LA HARAP MAKIN RAMAI USAHAWAN KAT MALAYSIA NIE.