TERKEJUT | Adoi terkejut kucinghitam tadi buka dashboard baru pukul 11 dah 500view walaupun ini adalah perkara biasa bagi kebanyakan blogger yang otai kan tapi kucinghitam baru nak menapak gitu hehe..
memang terkejut la pastu macam betul ka ni ka blogger ni xrefresh dari semalam ni kan. Rupanya sebab SEO masterchef selebriti yang membantu. Bukti kucinghitam di No.3 cari untuk masterchef selebriti 2 yang Syura menang semalam. Hehe walaupun baru dok belajar selok belok SEO yang memeningkan kepala nie, Alhamdulillah tak banyak sikit pun jadi la. Tak cuba tak tahu kan.
![]() Trafik dari pakcik google.com.my paling banyak pastu google.com kalau hari2 macam ni kan best baru la seronok nak update blog hehe..berangan la. Tak pa usaha tangga kejayaan. Branding tu penting cakap Abg kacak kita. |



