Memaparkan catatan dengan label ONLINE BUSINESS. Papar semua catatan
Sabtu, 8 Februari 2014

Jom Kaya Dengan ABP26


Anda berminat untuk join sistem ABP26 yang HEBAT di abad ini?? Mesti anda tertanya2, kenapa ianya HEBAT??? Ini kerana sistem ABP26 ini dianggotai oleh orang2 yang HEBAT dan saya akan membimbing anda sehingga berjaya seperti saya dan rakan2 yang lain, Produk ABP26 adalah produk yang BERKUALITI, BERKESAN, diluluskan oleh KKM dan sememangnya HALAL.

●Info tentang ABP26
ABP26 ini adalah nama singkatan yang diberikan kepada produk-produk yang melambangkan kesihatan, kecantikkan dan juga kecergasan. ABP itu sendiri adalah nama singkatan kepada Aura Beauty Perfect. Nombor 26 itu pula adalah angka yang digemari oleh Pengasas produk ini iaitu Dato Dr Zach.

Produk utama kami adalah Aura Beauty Perfect Premium dan mempunyai (DUA) pilihan yang berbeza iaitu (Botol MERAH) direka khas untuk kaum WANITA yang BERKHAHWIN sahaja kerana kandungannya plus MANJAKANI, LOBATA dan khasiat UTAMANYA sungguh HEBAT untuk menyelesaikan masalah DALAMAN wanita dan mengeratkan SIRATULRAHIM suami isteri, Untuk (Botol PURPLE, UNISEX) direka khas untuk kaum WANITA yang BELUM BERKAHWIN dan kaum ADAM samada yang BERKAHWIN atau BELUM BERKAHWIN, KHASIATNYA~memperbaiki kulit yang bermasalah,memberi tenaga sepanjang hari,anti penuaan,slimming,mencerahkan kulit(pinky) secara perlahan2 dan banyak lagi . Produk ABP26 mempunyai Khasiat yang banyak sehingga mendorong golongan ARTIS sendiri menggunakan dan mengamalkan. Ia merupakan minuman yang berasaskan jus dah herba.

Selain produk Aura Beauty Perfect Premium sebagai keutamaan syarikat, kami juga mempunyai 2 produk lain lagi iaitu Aura Slimming Miracle dan Triple L. Apa itu Aura Slimming Miracle?

Aura Slimming Miracle adalah produk baru keluaran syarikat dan pertama di Malaysia yang menghasilkan produk ini. Ini kerana bukan seperti produk slimming lain yang ada dipasaran, produk ini memerlukan anda untuk mencium bau yang dihasilkan dari dalam botol Aura Slimming Miracle dan seterusnya membuat anda hilang selera makan. HEBAT kan?

Ada satu lagi produk yang akan menarik kaum LELAKI untuk membeli iaitu TRIPLE L, Ubat Kuat Lelaki Abad Ini. Saya panggil abad ini kerana formula yang dihasilkan hasil penemuaan kajian yg dilakukan di UAE dan seterusnya ramuan ini dicipta untuk menepati keperluan lelaki. Apa yang menarik tentang TRIPLE L ??? Ini kerana ia mempunyai fungsi 6 dalam 1. Membesarkan 'barang', Memanjangkan 'barang' ,Membuat anda tahan lama, Nafsu semakin kuat, Kepuasan maksimum dan paling penting tiada kesan sampingan... HEBAT kan.



◆Sistem yang hebat ini mempunyai 4 package iaitu:

●Package ENTREPRENEUR- RM280 dpt barang 1+1. (Max income/day RM560)
●Package CORPORATE- RM 840 dapat barang 3+3. (Max income/day RM1680)
●Package MILLIONARE- RM1960 dapat barang 7+7. (Max income/day RM3920)
●Package BILLIONARE- RM4200 dapat barang 15+15. (Max income/day RM8400)

Cth: Killer Produk: A (15 jar ABP 26 Men @ Women) + B ( 15 kotak Triple L @ Slimming Miracle perfume)

Ada byk lg bonus lain seperti: Sponsor Bonus (20%), Register Bonus (5%), Pairing Bonus (10%), Matching Bonus (L1-L8, 30%-10%), Unilevel Bonus, Group Bonus (sepasang RM28), CTO bonus 5%-300% (RM12,600 lebih), etc.

Reserve point /Redeem Point boleh redeem kete Lamborgini, Rumah Banglo, Barang Kemas, Bar Emas Package Umrah, Package Percutian dan seribu satu mcm lagi. Lagi tinggi package anda ambil, lagi besar bonus syarikat bayar.

Ini Website Syarikat:
http://abp26int.com
Log in Sistem ABP26:
http://abp26int.com

SHAM : 0124324316 (whatsapp/line/wechat)



Jumaat, 25 Oktober 2013

Jom Amalkan CATUABA Untuk Kesihatan

Photo: #catuaba #hot spa berminat pm.sy wechat: bdkmalay.      jom.kuat

Alhamdullillah| Rezeki masuk lagi. Kucinghitam dah join dan mula menjual #CATUABA eh leh ker guna hastag kat bloh haha.. pown boleh. Catuaba nie memang tengah meletup2 sekarang nie sebab apa korang tau sebab unutk power bagi kaum lelaki but ramai yang tak tau perempuan jugak boleh amalkan catuaba nie. Heran kan KH pun shocked gak tadi abg tu cakap isteri dia pun guna gak. Siap akak tu cakap rasa oren jer pun haha.. 

Dia bagus untuk merawat semua penyakit dalam dari la yang ringan hinggalah ker 4 serangkai atau orang cakap 3 beradik tu. Apapun kita ikthiar kan Allah yang menyembuhkan kalo tak ikthiar macamana la nak baik. Allah pernah berfirman bahawa DIA takkan ubah nasib seseorang itu tanpa usaha.

JOM SIHAT DENGAN CATUABA!!
SAPA BERMINAT NAK ORDER OR JOIN LEH ADD
WECHAT: BDKMALAY
WHATSAPP: 0124324316

Khamis, 3 Oktober 2013

PENGIKLANAN INTERNET DIHARAMKAN SKMM

ADOI tadi tengok berita kat NTV7 kata nyer 163 laman web yang menjual ubat ubatan akan diharamkan dan dinyah aktifkan oleh SKMM! Hmm internet pun dah tak leh nak cari makan dah kalo semua media nak kena sekat macam nie..nie bukan hasutan tapi luahan perasaan yer wahai yang membaca...

Bayangkan la kalau internet tempat yang percuma ni pun kita tak leh nak gunakan sebagai media pengiklanan produk macamana kita yang kurang kemampuan nak "survive" takan nak suruh kita buat iklan kat tv radio atau paper suruh xmampu kan sebab kos amat la tak berbaloi. Korang yang buat online business sure rasa ralat pasal isu nie.
Jumaat, 30 Ogos 2013

JOM BUAT DUIT RAYA DALAM USD DENGAN STEMCELL

Kucinghitam pernah buat entri pasal business dalam modal RM tapi untung dalam USD kan so kali ni KucingHitam postkan tentang business yang ohsem nie.jom kita baca..


Produk hot nya adalah
1)Triple stemcell (RM290) dari swiss.. Sekali sembur aja dpt rasa muka terus tegang n anjal..mmg produk ni terbaik..
2) Double stemcell (RM250) - berbentuk serbuk letak bawah lidah dan leh membuat kulit anda hilang kedut n nmpak muda..
Mahal kan? Tapi dengan pakej silver anda hanya perlu bayar RM350 sahaja utk jadi ahli n anda akan dpt 1 botol triple stem cell + 2 kotak double stemcell!!

Business ni masih baru di malaysia tp dah kukuh di tempat lain. u masuk awal2 sbb u akan jd pioner. untung gila tp pd masa yg sama u kena cr org utk join. x ramai.. 2 org shj.. n 2 org tu plak akan jd 2 org yg lain.. busines ni MLM.. u boleh beli pakej yg u nak. gambr umie aida tu pakej dia.. serendah rm 3 ratus lebiih.. tp pd masa yg sama, u akan dpt produk utk dijual jugak yg bila u jual, untung u akan jd 2 kali ganda.
contohnya 1 DS harga jualan ialah rm 250.. manakal 1 TS harga jualan rm 290.. untung gila!! n usd plak akan masuk ke akaun u hari2 kalau ada kaki u dpt cr org baru utk join dan USD akan masuk based on pakej mana yg diorg ambil. dan ada lagi..... mende ni akan terus menerus u dpt walaupun org bawah pd bawah u yg cr org n buat sales. best kan.. ni pakej untung or nilai usd yg u akan dpt if u dpt cr org yg beli pakej ni...

ni plak harga pakej yg anda boleh pilih sendiri...
  1. ·         pakej silver : rm 350 utk smnanjung dan rm 370 sabah sarawak.. ( anda dpt 2 DS dan 1 TS)
  2. ·         pakej gold : rm 1860 utk smnnjung dan rm 1960 utk sabah sarawak ( anda dpt 13 DS dan 3 TS) pakej plg best..
  3. ·         pakej mobile... rm 5960 utk smnnjung dan rm 6220 utk sabah sarawak. ( anda dpt 44 kotak DS dan 8 botol TS) produk dan keuntungan produk 100% milik anda.


Bayangkan anda bayar pakej silver rm 370 shj.. tp nilai produk yg korang dpt rm 790!! x termasuk USD yg bakal korang dpt kalau buat network.. kalau pakej gold n mobile..lg la untung. berganda2!!
Bonus Introducer 1. Silver taja silver - RM100 2. Gold taja Gold - RM600 3. Mobile taja Mobile - RM2000 Pairing Bonus. 1. Silver + Silver - RM50 2. Gold + Gold - RM300 3. Mobile + Mobile - RM1000

Marketing plan : come out dgn sistem pairing..jika anda ada kawan berminat nk beli pakej silver..bayar sama juga RM350 dan dapat produk terus dihantar oleh pihak company ke rumah..dan anda sebagai intoducer akan dapat USD30 (convert dlm RM 100) dan katakan anda ada dua org kawan beli so anda sudah ada pair atau pasangan disitu dan anda dibayar lagi sebanyak usd 14.6 (convert RM dpt RM50) pendek kata.. dapat 2 org beli pakej silver dibawah anda..anda akan dpt untung RM250.. Dan jikalaua upline anda terlebih customer..mereka terpaksa letak org di bawah anda dan anda genap pair..anda juga dpt income pair iaitu sebanyak usd14.6 (RM50) cuma tak dpt la income introducer sebab upline anda yg memperkenalkan produk ni Mcm mana nak join? Sila berikan nama penuh, ic, alamat, emel, phone number n akaun bank kpd upline anda..dan sertakan duit RM350 utk upline bertaraf mobile stokist utk register..company akan sms password n usename serta dapat website utk pemantauan income setiap hari

PM SAYA JIKA BERMINAT :
WHATSAPP : 0124324316-SHAM