Hari nie bangun pepagi tapi tak da la buta sangat.. kalau pagi kena la breakfast dulu kan. Tapi KH sure ramai yang tak makan pagi sebab tak biasa..KH dulu pun tak reti nak makan sarapan nie, ye la bangun perut pun xselesa lagi kan selalu makan tengahari terus. So pagi nie KH pi sarapan kat Warung Roti Canai Transfer Road, Penang. Seingat KH la yang punya roti n kuah dia lagi sedap kalau nak dicakap la, kali ni KH makan pun xhabis sebab roti dia xlembut and rangup. KH lebih suka roti canai yang lembut dan gebu. Kuah dia pun dah tak sesedap dulu. Tapi bagi yang tak pernah cuba boleh ja try, lain orang lain rasa kan.
Memaparkan catatan dengan label Jalan cari makan. Papar semua catatan
Rabu, 19 Februari 2014
Langgan:
Catatan (Atom)
