Memaparkan catatan dengan label ISTERI MAT YO. Papar semua catatan
Jumaat, 27 September 2013

SAPA MAKI SAPA? REPORT POLIS PALSU ISTERI MAT YO


Sambungan kes Pak Cik Sekuriti Azman VS bini Mat Yo ( Siti Aisya). Kemungkinan Isteri Mat Yo akan dikenakan tindakan undang2 selepas dengan poyo nyer membuat repot polis palsu dengan menyatakan beliau yang dimaki dan diserang oleh Pakcik Azman tue. Plak dah dalam video yang dia sendiri rakam tu pun sah2 nampak sapa maki sapa sapa tendang sapa..pompuan2 habis la perangai buruk makin Allah tunjuk sikit2. Tu la balasan kurang ajar dengan orang tu pastu belagak sebab senang sikit dah lupa daratan..


ISTERI MAT YO MINTA MAAF..BUKAN DIA YANG SEBAR RAKAMAN

Terlajak perahu boleh diundur terlajak kata nah ambik ko hehe...tu la nasib ko la kak Siti Aisya oii a.k.a isteri Mat Yo..Lepas orang mula meluat tengok perangai kurang ajar dia ni baru la nak kuar kat paper cakap:-


isteri mat yo

Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak. Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak.


Motif nak mohon maaf kan rakyat Malaysia plak? ingat satu Malaysia ka apa..yang sepatutnya gi jumpa pakcik guard tu minta maaf dah la tendang orang tua tu siap ada makian plak tue..Sayu tengok..

isteri mat yo


Saya tidak mengetahui mengenai penyebaran video ini sehingga dimaklumkan keluarga yang turut terkejut melihat insiden berkenaan. Apa motif individu itu menyiarkan video berkenaan. Adakah disebabkan suami saya pemain bola sepak negara?
Ramai menyangka saya yang menyebarkan video berkenaan, namun di sini saya tegaskan, penyebaran video itu tiada kaitan langsung dengan saya. Apa yang saya boleh cakap, hanya dua orang yang memiliki video berkenaan, namun saya enggan dedahkan sebaliknya menyerahkan kepada pihak polis
Malah, masyarakat menuduh tindakan saya memalukan suami. Saya bukan seorang biadap, kejadian ini berlaku apabila individu lain mencabar saya sehingga menimbulkan kemarahan. Jujur saya katakan, saya hormat orang tua kerana kehilangan bapa sejak berusia 12 tahun. Tatkala masyarakat mencemuh saya selepas melihat video berkenaan, saya tidak mampu mempertahankan diri sebaliknya hanya mampu berdoa supaya kebenaran sebenar akan timbul
Motif sangat ayat terkejut iteww ahahaha... dah sah2 buat salah xnak ngaku kla akak
"kebenaran" pasti terbongkar walaupun sendiri xnak ngaku..dah la mengaku kerabat raja nampak permainan di situ..bodoh sombong bila orang ramai dah tau perangai dia baru la nak coverline..walhal video tue dia sendiri kot yang rakam kenapa nak so surprise sangat.
P/S: akhir kata P.O.Y.O!!!
Khamis, 26 September 2013

TOLONG BELAJAR HORMAT ORANG KATA NYA

 
Macam double standard jer..Kalo nak layan orang layan la semua sama rata tak payah la nak bodek kot kalo ikhlas pun..yang paling best kucinghitam tengok dia tulis "tolong belajar hormat orang" tapi dalam kes maki pak guard yang lebig tua dengan pangilan dayus tu kira hormat sangat2 la yer...

VIDEO ISTERI MAT YO MAKI GUARD DAYUS

 
Dah la cakap ngan seorang yang lebih berusia dengan nada kurang ajar tak cukup diherdik pak cik guard tu lelaki dayus pulak. Perempuan mana pun kelihatan buruk kalau berperangai begitu..Kesian pak cik tue dia cuma jalankan tugas kot..Dengar kata isteri mat yo mengaku kerabat raja dengan pak cik tu tapi heran kerabat raja mana ek?...


Bagus juga tindakan pakcik ni saman isteri Mat Yo atleast biar rendah diri sikit belajar hormat orang bukan sebab status dan pekerjaan. Hidup macam roda bukan selalu di atas. Rupa2nya isteri Mat Yo sendiri yg posted video tu dan tujuan dia utk kenekan Pak Guard tu...last2 dia yg terkene....kalo tgk part2 akhir ada nampak mcm kelam kabut...yg itu sebenarnya isteri Mat Yo sepak kangkang Pak Guard....hmmmm bodohlah pompuantu....agaknya mcmanalah agaknya dia layan makbapak dia ek???
Rabu, 25 September 2013

ISTERI MAT YO TENDANG ORANG SEBAB PARKING

Mat Yo 1

Dasyat giler la isteri Mat Yo nie siap tendang pastu maki hamun seorang sekuriti kat Lapangan Terbang Skypark Subang sebab guard tu tegur xleh parking ja. Makin kaya makin teruk perangai nyer...
Jom kita baca artikel dari mynewshub nie..
Jika isteri Mat Yo mengeluarkan komen tentang kejadian di laman Facebook dengan mendakwa dirinya pihak teraniaya, seseorang yang mengaku sebagai isteri kepada saksi dari awal hingga akhir kejadian turut tampil memberikan komen.
Mengulas kepada kejadian yang dipercayai berlaku sebulan lalu dan diceritakan oleh suaminya, wanita ini menyatakan punca insiden adalah isteri Mat Yo meletakkan kereta di tempat yang salah di Lapangan Terbang Skypark, Subang.
saksi Mat Yo (wm)
Menurutnya pengawal keselamatan terbabit telah memberi peluang untuk parkir kereta di tempat berkenaan selama selama 10 minit tetapi selepas 15 minit berlalu, isteri Mat Yo masih tidak berganjak.
Ini membuatkan pertengkaran tercetus antara mereka dan berakhir dengan bahasa kasar malah isteri Mat Yo didakwa telah menendang pengawal keselamatan berkenaan kerana tidak dapat menahan geram.
pukul guard (WM)
Dikhabarkan, isteri Mat Yo mengeluarkan telefon bimbit dan mula merakam untuk menyaman pengawal keselamatan tersebut namun kejadian dikatakan turut dirakam oleh CCTV di tempat kejadian.
Apa pun, semoga segalanya berakhir secara baik dan jernih. Biasalah apabila tengah marah kadangkala kita kehilangan sabar dan tidak maksudkan apa yang dicakap atau dilakukan.
Apatah lagi, punca kejadian terlalu remeh dan boleh dibawa berbincang