Memaparkan catatan dengan label DUIT ONLINE. Papar semua catatan
Jumaat, 31 Januari 2014

Online Money Jom Try

Jom jana pendapatan RM 900 sehari tanpa modal...HAH!!!TANPA MODAL!!!
Tuan/Puan drp kita berfb@berwechat@whtsapp tak dapat hasil..apa kata sambil2 tu kita buat income nak?                    
Saya nak berkongsi 1 program dari US yg boleh buat income sampingan..Free register tiada apa2 bayaran dikenakan..Tiada tipu muslihat (KALAU ANDA RASA PROGRAM INI MENIPU...ANDA TAK RUGI APA2 , ANDA TAK KELUARKAN MODAL PUN KAN?) tak perlu cari org...
Syarat kelayakan : anda ada fb@wechat@ whtsapp dan tahu guna komputer sikit2...apa saje termasuk tweeter dan laman sosial lain..Anda hanya perlu open link di bawah dan register sebagai member..Lepas register anda terus dpt 25usd × 3.40 = RM 85.00 lepas tu anda akan dpt link anda sendiri...apa lagi...anda copy link anda sendiri dan copy di fb, twitter dan sbgainye...setiap org buka link anda, anda akn terima ganjaran sebanyak 10usd x 3.40 = 34.00. Mudahkan..duit anda boleh pilih samada msuk acc @ cek pos ke alamat rumah........................
register percuma...sila klik disini...
REGISTER HERE
Selasa, 11 Jun 2013

BUAT DUIT SECARA ONLINE DENGAN ENSURVEY.COM

 
Orang cakap kalo nak berjaya kena la pandai mencari peluang. Kalau nak kaya kena pandai lubang kerja kan. KucingHitam baru terjumpa laman web ni yang menawarkan ganjaran selepas kita menjawab survey yang disediakan, EnSurvey.com

Senang sangat kerjanya, just jawab semua survey then anda akan diberikan ganjaran duit online. Segala bayaran adalah di dalam Ringgit Malaysia (RM). Bayar untuk setiap soalan survey adalah berlainan. Harga setiap survey adalah tetapan pihak peninjau sendiri


KucingHitam sempat buat satu survey ja huhu..jadi la dapat la gak RM0.60 kan. Sebab program nie siapa cepat dia yang dapat. Korang kena la laju merebut peluang. Syarat nak cashout ialah sekurangnya RM100 dan RM2.00 akan ditolak untuk urusan cashout. KucingHitam perasan ramai gak blogger yang dah join prongram EnSurvey.com nie . Jom Pakat daftar sekarang, PERCUMA JA!...


 


Rabu, 5 Jun 2013

BAGAIMANA MENJANA DUIT ONLINE DENGAN ASSIGNJOBS.COM TANPA MODAL

Assign Jobs
SEPERTI YANG PERNAH KUCINGHITAM PROMOTE KAT PASAL ASSIGNJOBS.COM NIE,
SALAH SATU LAMAN YANG MENYEDIAKAN PROGRAM MEMBUAT DUIT ONLINE TANPA SEBARANG MODAL WHAT SO EVER.

SO APA TUNGGU LAGI DAPAT DUIT PASTU TAK PAYAH KELUARKAN MODAL, PENDAFTARAN PERCUMA!

ASSIGNJOBS.COM NIE TETIBA JA POPULAR KAN SURE KORANG WAS-WAS ADAKAH PROGRAM NIE FRAUD KER PALSU KER. SO KUCINGHITAM AKAN TERANGKAN SERBA SIKIT TENTANG ASSIGNJOBS.COM NIE. MEMANG RAMAI YANG MENGIDAMKAN KERJA DARI RUMAH DAN BUAT DUIT SECARA ONLINE @ ONLINE MONEY, SAPA TAK NAK KAN. SEKARANG NIE SEMUA MENDA PERLUKAN DUIT.


KUCINGHITAM PUN BARU JA DAFTAR TUE INCOME TAK BANYAK,
MACAM ORANG TUA CAKAP LA SIKIT2 LAMA LAMA JADI BUKIT YER TAK :P


BAGAIMANA ASSIGNJOBS.COM BERFUNGSI?SELEPAS ANDA MENDAFTAR SECARA PERCUMA! ANDA AKAN DIBAWA KER MENU UTAMA KAT SITU ADA BUTANG AVAILABLE JOB BAWAH TAJUK WORKER MENU.KALO TAK MAKSUD NYER SEMUA KERJA DAH DI AMBIK OLEH ORANG LAIN YANG LEBIH AWAL. SO SAPA CEPAT DIA DAPAT LA KAN HEHE..
APA LAGI YANG ANDA SEMUA TUNGGU DAH LA PERCUMA DAPAT BUAT DUIT LAGI TU,
KERJA PUN TAK SUSAH JOM DAFTAR.





KECOH BUAT DUIT DENGAN ASSIGNJOBS.COM SEKARANG



TETIBA KECOH KAT FACEBOOK PASTU KAT BLOG-BLOG YANG OTAI AND FEMES SERATA MALAYSIA PASAL LAMAN BUAT DUIT ONLINE TERBARU : ASSIGNJOBS.COM
APA TUE? 

ASSIGJOBS.COM INI ADALAH LAMAN PROGRAM YANG MEMBAYAR KORANG UPAH ATAU GAJI LA KALO KORANG SIAPKAN TUGASAN YANG DIBERIKAN ATAU KORANG LEH PILIH SENDIRI NAK BUAT KERJA YANG MANA KAT ASSIGNJOBS.COM.

TAK SUSAH PUN KERJA2 YANG DITAWARKAN KORANG LEH CHECK SENDIRI KAT ASSIGNJOBS.COM 

MUDAH ! SENANG ! DAN PALING PENTING DIBAYAR !

ANTARA BLOGGER YANG TELAH TERJEBAK

KREDIT KERTASMERAH.MY


JOM RERAMAI KITA DAFTAR KAT ASSIGNJOBS.COM SETIAP PENDAFTARAN KORANG LAYAK DIBAYAR USD 2.OO BANYAK KAN JOM LA

PENDAFTARAN PERCUMA ASSIGNJOBS.COM